diumenge, 14 d’octubre del 2012

Un diumenge qualsevol a Kathmandu!

Avui he tingut un dia més tranquil. De fet ja va bé, ja que portava un ritme impressionant des de que havia arribat. Aquest matí m'he llevat tranquil·lament i me n'he anat a prendre un te. La veritat és que m'estic aficionant a aquesta beguda. Aquí al Nepal, la gent en beu a totes hores i suposo que m'haig d'acostumar. Si a Bolívia prenia coca, doncs aquí te!!! Després m'he posat a escriure la tesina. Són coses d'aquelles que encara tinc pendents de Barcelona i quan abans l'acabi millor. S'ha de buscar temps per fer-la!!!! 

Malgrat que ahir us vaig comentar que avui començaria a treballar, finalment no ha estat així. Amics del Nepal està ara molt enfeinat amb uns periodistes catalans que estan fent un reportatge del Tibet. Jo com que quan vaig arribar ja havia començat el reportatge, ja no tenia sentit que m'hi fiques. Tot i això, demà començo segur!!

Avui al migdia he fet un dels encàrrecs que tenia des de Barcelona. Abans de marxar de Catalunya vaig parlar amb la Tània, una voluntària que va venir amb Amics del Nepal a l'agost. Em va demanar que portés unes cartes i unes polseres que havia fet ella pels nens de l'internat de Bhimpedi. Evidentment, jo no vaig tenir cap problema. I avui, aprofitant que un dels xavals més grans estava per Kathmandu, l'he trucat i li he pogut donar aquests records. És maco poder fer aquestes coses!!! Tothom n'ha quedat ben content. 

Després d'això, he quedat amb el Lluís. És un altre català que està vivint al Nepal i que està treballant a la Comissió Europea. Ell m'ha convidat a fer un partit de futbol a l'ambaixada dels Estats Units!! Es veu que queden sovint diferents expatriats per fer el partit de futbol. Cal dir que m'he sentit super estrany jugant a futbol a dins de l'ambaixada! Ha estat un canvi bestial sobre la realitat de Kathmandu. A fora hi havia tot el transit de sempre i a dins un camp de futbol ben verd, arbres i molta tranquil·litat. Paradoxes de la vida!! El fet és que hem estat jugant ben bé dues hores. Al finalitzar m'he apuntat al seu grup de facebook, així que és possible que algun altre dia també hi vagi a jugar. 

A l'acabar, he anat ja cap a l'hostal per descansar una estona. També va bé estar sol de tant en tant. I m'he posat a revisar per Internet cosetes i a fer un parell d'skypes. Per cert, he hagut d'esperar ben bé una hora, ja que hi havia talls de llum fins les 19h avui. Això dels talls continuo sense entendre-ho. Suposo que serà cosa de política maoista!

Finalment he acabat el dia d'avui amb un bon sopar català: he comprat una mica de pa i uns tomàquets boníssims!!! He agafat el fuet i el formatge sec que em vaig endur de Barcelona i m'he fet un pa amb tomàquet i embotit. Què us sembla? Les bones costums no s'han de perdre mai, no? No us preocupeu que no m'ho he menjat sol, ho he compartit amb les canadenques!!! 







P.D. Avui us adjunto fotos del barri de Thamel de Katmandu (és de moment el que he vist més i també del super concert heavy!!!!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada