dimecres, 7 de novembre del 2012

Dels mercats a un sopar ben sorprenent!!!!

Ara ja feia alguns dies que no escrivia. Aquesta setmana ja he començat bastant a tope a treballar amb el projecte d'Amics del Nepal. He començat a tenir més clares quines són les meves tasques i ja m'he començat a organitzar amb la resta de l'equip. Jo m'encarregaré de l'escola de KEBS, al barri de Maijubahal. Cada tarda, Amics del Nepal ofereix un espai de reforç escolar pels nens i nenes d'aquesta escola que estan amb una situació econòmica, social i escolar més desafavorida. A més a més, del suport escolar que dóna Amics del Nepal, també es dóna un berenar nutritiu als nens i nenes per equilibrar la seva dieta, que moltes vegades no és rica ni diversa. El nens i nenes de KEBS, la majoria provenen de famílies rurals en situació de pobresa la majoria. Els pares dels nens i nenes treballen durant tot el dia i no es poden fer gaire càrrec dels nens. És per això, que projectes com aquest són tant importants. Poc a poc, aniré coneixent més aquests nens i nenes i us aniré explicant com va avançant. D'altra banda, un altre tema del que m'ocuparé és de la coordinació i benvinguda de voluntaris i voluntàries al Nepal. Així, que ja veieu, que estic ja totalment ficat en temes laborals. Aquesta setmana cada dia he estat més de vuit hores a l'oficina i amb els nens. La cosa rutlla!!!

Avui, ha estat un dia més relaxat i he aprofitat per donar alguna volta pels mercats. Són tota una meravella de colors, olors, gent... et pots trobar de tot. Sempre que vaig a un país del sud, els mercats són de les millors coses que es poden visitar. I al Nepal, no podia ser una excepció!! Us deixo algunes fotos dels mercats.







I a la nit, és quan hem tingut la gran sorpresa!!! L'altre dia a una reunió la Cris i jo varem conèixer al president de Kunja Mitra. Aquesta organització és la contrapart nepalesa d'Amics del Nepal. El seu president, en Bibushan, ha estat vivint durant un temps a Barcelona. I al tornar al Nepal va decidir obrir un restaurant "espanyol". Varem quedar que avui aniríem a sopar al restaurant. Sopar allà ha estat realment meravellós!!!! Hem menjat pernil salat, fuet, braves, calamars arrebossats, croquetes i vedella!!! Això últim és el més sorprenent!! Hem menjat vedella al Nepal (la vaca és un animal sagrat i per tant no es pot menjar)!!! Des de que he arribat al Nepal no havia provat res d'això i m'ho he menjat amb unes ganes i il·lusió brutals. Ahhh i també ens ha donat un vi navarrès que era boníssim!! Ens hauríeu d'haver vist a la Cris i a mi assaborint el pernil, el formatge i el fuet.... Us deixo unes fotos d'aquest moment gloriós!!!




Doncs això ha estat tot! Un dia més pel Nepal i cada vegada més adaptat. Hi ha vegades que trobes a faltar a la gent de Catalunya, però quan després tens aquests dies tant complets i emocionants, no hi penses tant. Per cert, d'aquí poc tindré la meva primera visita. La Olga arribarà el dia 12 de novembre. Ja us explicaré que anem fent! Durant aquests dies hauré de compaginar encara més la feina i l'oci. Bona nit!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada