diumenge, 11 de novembre del 2012

Ens n'anem d'excursió al zoo!!

El divendres passat varem anar d'excursió al zoo amb els nens i nenes de l'internat de Siphal. En aquest internat, Amics del Nepal té una bona colla d'infants apadrinats i la Cristina, que és qui s'encarrega més d'aquest internat algun divendres organitza excursions perquè els nens i nenes sortint i coneguin altres llocs. En aquest cas la Marzia (una voluntària italiana que ha arribat fa poc) i jo mateix varem acompanyar a la Cris per intentar controlar els 32 infants que ens varem endur d'excursió. Va ser un dia on vaig recordar els meus temps com a monitor!

Vàrem anar tots tres de bon matí cap a l'internat per trobar-nos amb els nens. A partir d'allí ja va començar l'aventura. Havíem de trobar un transport públic que ens dugués fins al zoo. Varem tenir la sort de trobar un autobús que anava cap al zoo. Evidentment, a dins del bus ens hi varem ficar tal i com varem cabre (allò de portar tots els nens assentats en un seient amb el cinturó de seguretat, aquí al Nepal no existeix!!). Un cop al zoo costava molt mantenir els infants en una fila i anar avançant conjuntament. Suposo que diferents costums que a Europa. Tot i això, varem gaudir moltíssim. Us adjunto alguna foto de l'autocar, els animals del zoo i del grup!








L'excursió va anar molt bé. Els nens i nenes estaven molt contents d'aquesta aventura, per molts era la primera vegada al zoo i veure alguns nens al·lucinant amb els animals era fantàstic!!! La veritat és que cada vegada conec més a aquest grup i em comença a agradar molt. De fet, mentre parlàvem amb el grup de nois més grans, em van dir que tenien un equip de futbol però que no hi havia ningú que els entrenava i per això no jugaven partits. Jo els hi vaig dir que cap problema! Els podia fer d'entrenador!! En els propers dies ja us explicaré a veure com acaba això!

Per tornar, varem agafar de nou un autobús de tornada cap a l'internat. Jo no vaig baixar amb els nens i nenes perquè havia d'anar a l'oficina a trobar-me amb els altres nens. En aquest cas els de l'escola de KEBS. Aquests si que són dels que m'encarrego jo. Varen estar tota l'estona assajant del festival del Tihar que celebraran el proper dia 15. Varen assajar tot de balls i espectacles i, la veritat és que quedava molt bé! El proper dijous quan ho representin ja us explicaré. Durant la tarda vaig estar xerrant amb tots ells. És un grup també molt maco (són infants entre 6 i 17 anys). Ara estic en la fase de conèixer-los, perquè sinó la meva tasca amb ells serà molt difícil. Necessito que ells confiïn amb mi i jo conèixer-los millor. Varem quedar que el dilluns ens tornaríem a veure, ja que és l'únic dia laborable abans de les vacances de Tihar! Sí, de nou vacances!!!! No parem!!! En un altre post us explicaré en que consisteix. 

Doncs res, quan varem acabar d'assajar vaig agafar una tuk tuk i cap a casa faltava gent!!! Va ser un dia molt cansat amb molts i molts nens. Tots els que heu treballat amb infants, sabeu que estar amb ells és molt agradable i t'ho passes bé, ara, acabes rebentat. Estava tan cansat que em vaig quedar el divendres a la nit a casa. La festa dels divendres la varem deixar per un proper. 

Aquest dissabte i diumenge, també he aprofitat per quedar-me a casa tranquil mentre feia la tesina! He pogut avançar molt i la veritat és que n'estic satisfet d'aquesta feina. Ja tocava avançar! Sinó m'hi vaig ficant no l'acabaré mai. Una altra cosa a comentar, és que entre tesina i tesina he pogut fer pràctiques de cuina!! Els resultats han estat ben bons!!! Sopa de tomàquet, arrós vegetal.... un dia us explicaré com m'ho he fet!

Per cert, demà al matí, la Olga ja serà al Nepal. Jo l'aniré a veure a l'aeroport. Tinc ganes que arribi, sempre ve de gust ensenyar als teus amics i amigues la teva vida al Nepal!! El proper post, l'escriurem tots dos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada