dijous, 20 de desembre del 2012

Me'n vaig cap a Bhimphedi!

Aquesta darrera setmana he seguit treballant força amb les entrevistes a les famílies dels nens i nenes de KEBS i també amb els universitaris i universitàries becats per Amics del Nepal. Portem un bon ritme de treball i això m'agrada. Tens la sensació que la feina serveix d'alguna cosa i vas avançant. Aquests és una gran sensació. Pel barri de Maijubahal, on treballo, cada vegada quan hi passejo em saluda més gent a la que he conegut i això, m'agrada molt!! Em fa sentir com a casa!!!! A més, cada vegada tenim més bon rotllo amb els companys de feina del Nepal i això també ajuda. La integració podríem dir que és total.

Aquesta setmana també vàrem fer una trobada amb tots els universitaris i universitàries becats per Amics del Nepal. Va ser una reunió dinar molt divertit on hi va regnar el bon rotllo. Va donar gust! Vaig poder conèixer la Sara, una voluntària nepalesa que també assessora als xavals i també a tots els nois i noies. Varem fer uns vídeos i tot amb les seves impressions. Jornades com aquestes et fan sentir content i feliç amb la feina que estàs fent. A més, t'anima molt a seguir endavant, ja que el que fas val la pena! Al final, vàrem acabar cantant tots plegats una cançó!!! Llàstima que jo la pugui adjuntar al blog, però va ser molt divertit. Us adjunto fotos de la reunió i el dinar!!! Ah, i també la foto de família de tothom i la que sortim només l'staff!!!!





D'altra banda, tal i com deia a l'anunciat d'aquest blog, demà arriba l'Anna a Kathmandu i me'n vaig cap a Bhimphedi amb ella! Bhimphedi és un poble ben petit on hi ha un orfanat d'Amics del Nepal. És un lloc que tothom me n'ha parlat molt bé i tinc ganes d'anar-hi. Estaré uns cinc o sis dies per allà fent revisions dels diferents projectes que s'han anat fent per diversos voluntaris i voluntàries allà, per tant, passaré el dia de Nadal a l'orfanat. Segurament, una manera molt diferent de passar aquestes festes tant especials. Crec que la millor possible estant al Nepal com estic lluny de la família i els amics i amigues. Em ve de gust passar el Nadal amb els nens i nenes i la gent del poble. Una forma de viure el Nadal ben diferent, segurament trobaré a faltar la carn d'olla, la sopa de galets, el pollastre i la taula del dia de Nadal i Sant Esteve amb tota la família, però valdrà la pena! 

A Bhimphedi no tindré internet, així que estaré uns quants dies absent de comunicació de mail, whatsapp i blog! Ja va bé de tant en tant!! Ara bé, el dia de Nadal anirem a un poble del costat que hi ha internet i us prometo que escriuré un blog amb totes les novetats. Així doncs, a gaudir i fins ben aviat! Bones festes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada