dimecres, 31 d’octubre del 2012

Ja tinc pis!!!!

Doncs sí, la sorpresa era aquesta!!!! Ja estic instal·lat a un pis a Kathmandú. Concretament és al barri de Nayabazar, just al costat d'on tenia el hostel i a 10 minuts caminant de Thamel. Així, que és genial! He tingut molta sort perquè és el que buscava: viure a un barri tranquil allunyat del caos de cotxes, soroll i contaminació de Thamel, però a la vegada tenir-ho a prop caminant per tenir l'ambient quan el vulguis. 

Ahir vaig veure l'anunci a una web, vaig trucar, el vaig veure i li vaig dir que me'l quedava. El pis està molt bé. La peculiaritat és que només obrir la porta del carrer dónes directament a la terrassa!!! El rebedor on donen totes les portes és la terrassa (que per cert, és una gran terrassa on podrem fer molts dinars i sopar amb la gent). El pis té quatre habitacions: un lavabo, una cuina, un menjador i un dormitori (dins del meu dormitori hi ha un altre lavabo). A més a més, al pis tinc Internet, així que podem estar en contacte fàcilment. Una altra cosa que m'ha dit la propietària de la casa és si volia la televisió per cable sense haver de pagar res extra: evidentment li he dit que sí! Fixa't que potser tinc sort i puc veure els partits del Barça!!! Així, que ja veieu que bé que estic! Us adjunto algunes fotos del pis!!! La última foto amb la lluna de fons des de la terrassa!  








Doncs aquest és el piset! Avui he estat netejant-lo i posant-me'l a la meva mida. També he fet compra de menjar i quatre coses que volia pel pis. Així, que puc dir que ja tinc casa!! Per tant, ja sabeu, totes i tots aquells que tingueu pensat fer-me una visita sereu mooooolt ben rebuts!! Bona nit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada