dissabte, 13 d’octubre del 2012

Les Mo Mos i el heavy metal

El post d'avui en principi ha de ser breu. La meva intenció a l'obrir aquest blog no era la d'escriure cada dia, però tampoc em podia imaginar per res del món que la meva vida al Nepal tindria tant de suc!!

Aquest matí, m'he llevat i he quedat amb la Rachael, la noia dels Estats Units amb la que potser compartiré pis. El tema del transport públic encara no ho acabo d'entendre, hi ha moltes línies i tot està en nepalès... Per tant, he anat amb taxi cap allà. A l'hora de la negociació del preu, aquesta vegada he fet el "primo"! Un dels taxistes m'havia dit un preu força raonable i jo l'he volgut baixar. Llavors m'he n'he anat a altres taxistes rebaixant el preu de nou i no només no he aconseguit que me'l rebaixin, sinó que he pagat més que la primera oferta del primer taxista... En fi, algun dia m'havia de passar.

El pis era força guapo. Té moltes comoditats i està a una zona molt bona! No sé encara si me'l quedaré, estic pendent d'altres ofertes encara. Suposo que durant aquesta setmana ho acabarem de tancar.

Després a la tarda, ha vingut el plat fort del dia. He anat amb la Cristina i l'Adriana (més tot el grup de nepalesos) a un concert de heavy metal nepalès des de les 15h de la tarda fins les 22h de la nit!!!!!! Oh my God!!!! L'espectacle ha valgut la pena, però molt! Estava ple de nepalesos grenyuts i vestits de negre. Han passat per l'escenari molts grups i cada vegada que hi havia una pausa entre cançons o entre grups, ells s'assentaven al terra i estaven en silenci. Després, quant sonava la música de cop s'aixecaven tots i es posaven a saltar i ballar tot fent el gest carecterístic heavy amb els dits i el cap! Amb les companyes catalanes comentàvem en broma que el govern els hi posa alguna cosa a l'aigua que veuen per tenir-los tant calmats, sinó no s'entén aquesta disciplina!!! Mentre es feia el concert hem tingut l'oportunitat de provar els Mo Mos (són unes empanadilles de carn de bou i pollastre molt bones!! Me n'estic fent un fart). El més curiós del concert però ha vingut al final. Hi ha hagut un moment que han entrat un munt de policies armats, han anat al lloc de la taula de so i han fet apagar el so al mig del concert. La policia ha decidit que el concert s'havia d'acabar ja. La cara dels que estaven cantant i del públic ha estat per flipar. Tot i això, la gent del públic se n'ha anat ben ràpid, ja que pintava que sinó hi hauria càrrega.

Doncs això ha estat el dia d'avui!!! Demà, en principi serà el meu primer dia de feina, ja que al Nepal el diumenge és un dia laborable. Ja us explicaré com va avançant el dia!!!! Bona nit!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada